Nieuwsoverzicht
Nieuwsbericht Waarom woonden er mensen op de zuivering?
Vanaf de jaren ‘50 was het gebruikelijk dat mensen in dienstwoningen op zuiveringen woonden. De woningen waren gezinswoningen met meerdere kamers.
Lees meer

In de buurt